-- annonse --
Nyheter
FORNØYDE: Både NFTs PR-mann Ronny Geson Gunnarsson og NFFs Tom Fodstad er fornøyde med den nye kommersielle samarbeidsavtalen mellom NFF og NFT. Foto: Privat
Ivar Thoresen
Ivar Thoresen
Redaktør/Journalist Fotballtreneren

907 40 551

Avtalen innebærer blant annet at NFF sikrer seg annonseplass for sine største samarbeidspartnere i bladet Fotballtreneren de neste tre årene.
  – En veldig viktig avtale for oss, som vi er glad for å ha fått på plass, sier daglig leder Teddy Moen i NFT.

Det er Trenerforeningens PR-mann Ronny Geson Gunnarsson som har forhandlet frem avtalen med Tom Fodstad, leder for salg og forretningsutvikling i NFF.
  Foruten annonsering i magasinet Fotballtreneren og på fotballtreneren.no inneholder avtalen mange elementer til gjensidig nytte for partene i forbindelse med ulike aktiviteter og arrangementer.
  Avtalen er en videreutvikling av tidligere avtale, men gjelder nå altså for tre år i stedet for ett år av gangen.

-- annonse --